čtvrtek 22. září 2011

Je to náročné a těším se domů

Jsou náročné tyhle dny. Nové prostředí, noví lidi, nové zvyky. Jo, dává to zabrat, a bude chvíli trvat, než se to usadí.

Zrovna teď se ve mě mění určitá přesvědčení, co se týká jídla, co se týká alkoholu, co se týká celkově mého života a to má za následek různé dopady. Představte si, jak se projeví třeba narůstající přesvědčení, že alkohol mi škodí. No nadrobilo to včera trochu neplechy :)

Zastávám totiž teorii, že jak je člověk přesvědčený, tak podvědomě reaguje. Když je člověk přesvědčený, že alkohol mu škodí, tak holt se nechá tělo alkoholem poškodit. Když je člověk přesvědčený, že je blbý, tak holt se chová jako blbý. Tak to funguje. Teda já to tak aspoň vidím a neustále se mi dostává více a více důkazů, že to tak je.

Co se týče Brna, začínám si pomalu zvykat. Na přednášky už chodím jako doma, ulice už tady kolem znám. Už se necítím jako v cizím prostředí. Ale na druhou stranu, těším se, až zítra přijedu do svého pravého domova. Pořád se cítím být frýdečkákem. A tady tak trochu jako na návštěvě. Ale myslím, že se to časem změní.

Přednášky jsou některé zajímavé, některé horší. Třeba zrovna včera jsme měli takové cvičení s profesorkou, která pocházela snad z Ruska. Mluvila rusky, mluvila potichu a mám dojem, že téměř nikdo ji nerozuměl. Nebo dneska. První přednáška z programování, no to byl teda záhul. Paní tři hodiny povídala úplně monotónním hlasem, dvojnásobbnou rychlostí, bež žádného nadšení, žádného elánu, takže se to nedalo moc dobře vnímat. Ale určitě to nedělá schválně. Třeba už je přepracovaná, stará, přehlcená informacemi, kdo ví. Naštěstí je to předmět Základy programování, který mě baví, takže pokud ne od ní, tak sám se něco naučím. No a po téhle přednášce jsme měli 2 hodiny cvičení ze Základů programování, kde ovšem byl pravý opak. Měli jsme profesora Smrčka, který je naprosto úžasný. Nejlepší profesor, jakého jsem na naší fakultě poznal. Ten dokáže celý přednáškový sál tak probudit a tak zaujmout, že všichni najednou sklopí obrazovky svých notebooků a pozorně poslouchají. Je s ním sranda, dělá si srandu ze sebe, povídá historky. No opravdu dobré přednášky.

Jak už jsem zmínil, zítra jedu domů. Už jsem si sepsal seznam věcí, které si potřebuju doma ještě pořídit, nakoupit a tak dále. Vezmu si s sebou špinavé oblečení, vemu si domů vzpomínky a budu lidem vykládat, když o to budou mít zájem. Sejdu se s kamarády, s rodinou.. no jéje. Už mám pár schůzek ve Frýdku domluvených.

Teďkom už budu jen relaxovat, sbalím se a budu si dělat pořádek. Jeden spolubydlící už odpoledne odjel. Tak tu jsem teďkom sám. Po celém dni, když jsem teď o půl deváté večer přišel z přednášek, tak mám volno. A je mi fajn.

Myslím, že to Brno bude ještě hodně zajímavé.

Žádné komentáře:

Okomentovat