úterý 16. srpna 2011

Nový začátek

Již mám za sebou všechny události, a činnosti které si vyžadovaly můj čas a energii, jako je autoškola a různé větší akce, na které bylo třeba myslet a podobně. Proto jsem se nyní rozhodl otevřít se novým tvůrčím energiím, které na dveře mé mysli už nějaký ten pátek netrpělivě klepaly.

To v praxi znamená že mimo jiné, jednak zakládám tento blog, více lidský, ve kterém se s vámi budu dělit o své zážitky ze života, vzpomínky  a celkově o můj životní příběh. Poznáte zde trochu po kouscích, kým jsem a třeba vás mé příhody a zkušenosti také k něčemu inspirují, pobaví a nebo v nich najdete nějaké ponaučení.

Další věci, která s mým tvůrčím probouzením souvísí je také oživení mého druhého blogu Modrý provaz, který jsem psal několik měsíců loňský rok. Ten je naopak více technicky zaměřený, ale zato vám přinese více praktické rady do života. Budu se zde snažit vylíčit své techniky řešení problémů, vypjatých situací a podobně a můžete mi věřit, že zde budu psát o tom, co jsem skutečně zažil a co mi skutečně pomohlo. Teorie, které nemám v praxi vyzkoušené, si nechám pro sebe a teprve, až je vyzkouším a zjistím, že fungují tak, jak mají, tak se o ně podělím. Tento blog by vám také mohl být k užitku.

Co se mých dalších tvůrčích činností týče, něco málo se věnuji hudbě, možná se začnu věnovat více. Co se týče vytvarného umění, s tím nejsem v hlubokém vztahu, jen občas mám sklony k tomu, si něco nakreslit. Možná svými grafickými výtvory budu občas doplňovat zápisky v blozích, ale jinak v tomto směru nevidím velkou budoucnost. A jiné druhy umění mě, jako autora neuzajímají, ale jako obdivovatel si je třeba rád užiju a podělím se o ně na tomto blogu.

S mým tvořením, s mým nynějším návratem na tvůrčí scénu souvisí také to, že zkouším, budu zkoušet a poznávat plno nových tvůrčích metod, které jsem dříve nepraktikoval a neznal a jsme zvědav, jaké budou přinášet výsledky. Proto se nezlobte, když první články budou stát za kulové. Očekávám, že se mé schopnosti a s nimi i kvalita článků, budou postupně zlepšovat. Také to znamená, že mě zajímá i vaše zpětná vazba - to jak se vám mé články líbí, co vám přinášejí a zdali vás něčím zaujaly. Články se budu pokoušet na oba blogy psát pravidelně, protože nápadů mám přehršel, a budu se snažit přinášet to nejlepší co ve mě je.

Takže nyní již si můžete přečíst můj první článek, tematicky patřící do tohoto blogu, který naleznete výše nad tímto.

Hezké čtení, JK.

Žádné komentáře:

Okomentovat